| Статистика |
|---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2016 » Жовтень » 27
Учні неодноразово ставали переможцями обласних конкурсів, конференцій і вікторин, таких як «Ковиловий степ» (18.10.12 р.- Дзюбко В., учениця 8 класу, нагороджена грамотою за зайняте І місце та Червоною книгою) , «Зоологічна галерея» (22.03.13 р - Дзюбко В.(8 кл.) нагороджена грамотою за зайняте ІІІ місце), «Збережемо первоцвіти» (03.05.2012 р., 26.04.2013 р. – учні школи нагороджені грамотами за зайняте ІІІ місце як найактивніші учасники акції), «Садово – городня академія» (25.03.13 р. - Дзюбко В. (8 кл.) нагороджена грамотою за зайняте ІІІ місце, а також 23.04.2014 р. – нагороджена грамотою за активну участь). Два роки поспіль учні школи беруть участь у написанні наукових робіт МАН з географії (Дзюбко В. має
...
Читати далі »
Переглядів:
150
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
|
Переглядів:
133
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
|
Переглядів:
182
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА ПЕДАГОГА
Прайс
Ольга
Миколаївна
...
Читати далі »
Переглядів:
232
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
|
УРОК 10
Тема: Географічне положення Атлантичного океану, історія досліджень. Будова та рельєф дна.
Мета: поглибити й систематизувати знання про природу Світового океану та його дослідження; продовжити формувати навички визначати фізико-географічне положення Атлантичного океану, знаходити на карті основні об'єкти географічної номенклатури, порівнювати географічне положення Тихого та Атлантичного океанів; характеризувати етапи дослідження та особливості будови дна та рельєфу Атлантичного океану.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: фізична карта світу, картосхема Атлантичного океану, портрети мандрівників та дослідників (X. Колумб, Ф. Маґеллан, Дж. Кук та ін.), атласи, підручники.
ЗМІСТ УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Учитель
...
Читати далі »
Переглядів:
633
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
|
Тема: Різноманітність земноводних.
Мета: ознайомити учнів з різноманітністю земноводних, їх роллю в природі і житті людини, необхідність охорони; розвивати творчі здібності, вміння працювати в групах, знаходити необхідну інформацію, розвивати логічне мислення, усну мову; виховувати любов до природи, любов до всього живого, розуміння того, що природа чудова в усіх її проявах.
Базові поняття й терміни: ряди Безногі, Хвостаті, Безхвості, яйцеживородіння, неотенія, лабораторні тварини.
Концепція уроку: на прикладі конкретних видів показати відмінність і схожість у будові різних рядів земноводних. Звернути увагу на зв'язок будови представників різних рядів із їх способом життя. Показати поширення представників класу, їхню роль урізних екосистемах і господарській діяльності людини.
Обладнання: таблиця «Різноманітність земноводних», Червона книга Україн
...
Читати далі »
Переглядів:
244
|
Додав:
admin
|
Дата:
27.10.2016
|
| |
|
|