Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 06.12.2025, 14:43

Ольга Николаевна Прайс, учитель географии и биологии

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 27

Учні неодноразово ставали переможцями обласних конкурсів, конференцій  і вікторин, таких як «Ковиловий степ» (18.10.12 р.- Дзюбко В., учениця 8 класу,  нагороджена грамотою за зайняте  І місце та Червоною книгою) , «Зоологічна галерея» (22.03.13 р -  Дзюбко В.(8 кл.) нагороджена грамотою за зайняте  ІІІ місце), «Збережемо первоцвіти» (03.05.2012 р., 26.04.2013 р. – учні школи нагороджені грамотами за зайняте ІІІ місце як найактивніші учасники акції),  «Садово – городня академія» (25.03.13 р. -  Дзюбко В. (8 кл.) нагороджена грамотою за зайняте  ІІІ місце, а також  23.04.2014 р.нагороджена грамотою за активну участь).  Два роки поспіль учні школи беруть участь у написанні наукових робіт МАН з географії (Дзюбко В. має ... Читати далі »

Переглядів: 150 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

Перспективний план

... Читати далі »
Переглядів: 133 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

Виступи Прайс О.М. на методичних об'єднаннях

... Читати далі »
Переглядів: 182 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА ПЕДАГОГА

 

                   

            Прайс

 

            Ольга

 

            Миколаївна

 

... Читати далі »
Переглядів: 232 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

УРОК 10

Тема: Географічне положення Атлантичного океану, історія дослід­жень. Будова та рельєф дна.

Мета: поглибити й систематизувати знання про природу Світового океану та його дослідження; продовжити формувати навич­ки визначати фізико-географічне положення Атлантичного океану, знаходити на карті основні об'єкти географічної но­менклатури, порівнювати географічне положення Тихого та Атлантичного океанів; характеризувати етапи дослідження та особливості будови дна та рельєфу Атлантичного океану.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: фізична карта світу, картосхема Атлантичного океану, портрети мандрівників та дослідників (X. Колумб, Ф. Маґеллан, Дж. Кук та ін.), атласи, підручники.

 

ЗМІСТ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Учитель

... Читати далі »
Переглядів: 633 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

Тема: Різноманітність земноводних.

Мета: ознайомити учнів з різноманітністю земноводних, їх роллю в природі і житті людини, необхідність охорони; розвивати творчі здібності, вміння працювати в групах, знаходити необхідну інформацію, розвивати логічне мислення, усну мову; виховувати любов до природи, любов до всього живого, розуміння того, що природа чудова в усіх її проявах.

Базові поняття й терміни: ряди Безногі, Хвостаті, Безхвості,  яйцеживородіння, неотенія, лабораторні тварини.

Концепція уроку: на прикладі конкретних видів показати відмінність і схожість у будові різних рядів земноводних. Звернути увагу на зв'язок будови представників різних рядів із їх способом життя. Показати поширення представників класу, їхню роль урізних екосистемах і господарській діяльності людини.

Обладнання: таблиця «Різноманітність земноводних», Червона книга Україн ... Читати далі »

Переглядів: 244 | Додав: admin | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz